بهداشتی ارایشی, تکنولوژی

مدل و رنگ ناخن تابستانی!

هر سال با نزدیک شدن به فصل تابستان، خانمها منتظر تغییرات هیجان‌انگیز درمورد طرح ناخن ها هستند!

بسیاری از مردم هنگام صحبت کردن از دستان خود استفاده میکنند، بنابراین داشتن ناخن های براق در رنگ زیبا می تواند یک تقویت کننده عالی برای خلق و خو باشد. انجام یک مانیکور جدید براق می تواند برای عزت نفس معجزه کند و یک راه ساده برای زیباتر کردن دست ها باشد. به یاد داشته باشید که زیبایی دست در طول روز برای همه به نمایش گذاشته می شود.

لاک زدن ناخن کاری است که قدمت آن به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. زمانی که حنا برای تزئین نوک انگشتان استفاده می شد و این کار در دوره های مختلف توسعه بود. مانند استفاده از حنا برای نشان دادن درجه و رتبه در زمان بابلی ها یا استفاده از آن در خانواده سلطنتی تاریک برای نشان دادن طبقه اجتماعی در چین در حدود ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد. اولین سالن های ناخن در اواسط دهه ۱۸۰۰ در پاریس افتتاح شدند که خدمات «جلا و درخشش طبیعی» را به عموم مردم ارائه می کردند. لاک رنگی تا دهه ۱۹۲۰ به وجود نیامده بود و تا آن زمان ناخن ها با پودر و کرم رنگ آمیزی رنگ می شدند. آرایشگر فرانسوی (میشل منود) لعاب مورد استفاده در اتومبیل را دوباره فرموله کرد تا استفاده از آن روی ناخن ایمن باشد. از آن زمان، دنیای لاک ها پیشرفت کرد و در سطح جهانی صنعتی به ارزش ۱۴٫۳ میلیارد دلار رسید.

لاک زدن ناخن ، آگاهی و آرامش ذهن را تقویت می کند. گفته شده است که اگر از اضطراب خفیف رنج می‌برید، لاک زدن و تمرکز مورد نیاز برای رنگ کردن ناخن‌ها می‌تواند افکارتان را ساکت و ذهنتان را آرام کند. داشتن یک مانیکور حرفه‌ای باعث می‌شود که از استرس‌های روزمره زندگی خلاص شوید، تنش ذهنیتان را از بین ببرید و دست‌هایتان را زیباتر کنید. لاک زدن یکی از عوامل احساس خوب داشتن است.

 

لاک زدن ناخن نوعی بیان سبک میباشد. بسته به حال و هوایتان یا فصلی که در آن هستید و سبک استایلتان میتوانید از انواع طرح ها و رنگ های لاک ناخن استفاده کنید. ترندهای فصلی ناخن به اندازه کافی در صنعت مد مشهور هستند و استفاده از لاک ناخن راهی آسان برای داشتن آن ترندها میباشد. هنر ناخن، رنگ کردن معمولی ناخن را یک سطح بالاتر می برد. این هنر نیاز به خلاقیت دارد و از طراحی نقطه ای ساده گرفته تا طرح های انتزاعی پیچیده را شامل میشود.

مراقبت و وقت گذاشتن برای ناخن ها و کوتیکول ها باعث ارتقای سلامت کلی ناخن می شود. برای رنگ کردن ناخن هایتان به دنبال گزینه‌های بی خطر و مفید باشید باشید و ناخن هایتان را با مواد باکیفیت تغذیه کنید، مانند سیلیکون آلی (سیلیسیم) که استحکام و انعطاف پذیری ناخن را افزایش می‌دهد. در رنگ کردن ناخن، لاک زدن فقط برای شروع مرحله آماده سازی میباشد و مهم ترین مرحله که پایان کار است استفاده از تاپ کت میباشد، بنابراین روی یک کت پایه و تاپ کت با کیفیت سرمایه گذاری کنید پون این محصولات ماندگاری مانیکور را طولانی تر می کنند. تمام محصولات مورد استفاده در مانیکور مثل درمان‌های کوتیکول، لوازم جانبی و محلول‌های هدفمند به هم وابسته هستند و با استفاده از آن ها بهترین حالت ناخن ها و دست هایتان را خواهید داشت.

برخی از رنگ ها و مدل های لاک برای تابستان

 

-سبک مینیمال دو رنگ

رنگ‌های هم خانواده مثل قرمز و صورتی، زرد و نارنجی، نارنجی و قهوه‌ای و … را می‌توان با یک طرح مینیمال هندسی مانند تصویر در کنار هم به کار برد و یک طراحی ساده و شیک به وجود آورد.

-ستاره روی ناخن‌ها

ستاره همیشه از طرح‌های محبوب برای تزئین ناخن بوده و هست.

-طرح‌های فانتزی

-فرنچ سفید و رنگی

-تزئین با طرح گل و برگ

-رنگ‌های نئون

رنگ‌های نئون مثل فسفری، صورتی نئون، نارنجی و زرد نئون جزو رنگ‌های خاص فصل تابستان هستند و استفاده از آن‌ها در هر شکل و طرحی زیبایی و جذابیت خاصی به ناخن‌های شما خواهد داد.

-طرح رنگین کمانی

-رنگ پرتقالی

رنگ پرتغالی هم جزو رنگ‌هایی است که زیبایی و چشمگیری خاصی دارد و به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این رنگ یک رنگ اختصاصی برای فصل تابستان است و شما می‌توانید از طیف‌های مختلف نارنجی مثل پرتقالی و نارنجی پاستل برای تزئین ناخن‌های خود در این فصل استفاده کنید و حال و هوای پرتقالی به ناخن‌های خود بدهید. این رنگ هم جزو رنگ‌های گرم و روشن است که با رنگ پوست گرم و تیره هماهنگی بیشتری دارد.

-لاک پاستل به رنگ یاسی

رنگ بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ است اما رنگ یاسی به عنوان طیف پاستل این رنگ محبوبیت بیشتری نسبت به بنفش خالص پیدا کرده است و این رنگ زیبا را همه جا می‌توان دید از دنیای مد و زیبایی گرفته تا لاک ناخن. این رنگ لاک زیبا نزدیک به رنگ‌های خنثی است و به همین دلیل تطبیق پذیری بالایی دارد و بیشتر افراد می‌توانند آن را روی ناخن‌های خود به کار ببرند که کسانی که پوست سرد یا روشن دارند و چه کسانی که پوست آن‌ها گرم یا تیره است.

-لاک پاستل به رنگ پسته‌ای

طیف پاستل رنگ سبز را با نام رنگ پسته‌ای می‌شناسیم. این رنگ جذاب و ملایم از رنگ‌های پرطرفدار در لاک ناخن محسوب می‌شود که در فصل تابستان می‌تواند زیبایی خاصی به ناخن‌های شما بدهد. شما می‌توانید این رنگ را به تنهایی و یا همراه با رنگ‌های دیگر برای آرایش ناخن‌های خود به کار ببرید و مانیکور تابستانی خود را بسازید.

-رنگ صورتی

کمتر کسی را می‌توان یافت که رنگ صورتی جزو رنگ‌های محبوب او برای لاک ناخن نباشد. این رنگ ملایم، زنانه و دلپذیر که جزو رنگ‌های پاستل به شمار می‌رود در همه فصل‌ها قابل استفاده است و شما با هر رنگ پوستی می‌توانید از آن برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنید.

-لاک آبی آسمانی

آبی محبوب‌ترین رنگ است و طیف پاستل آن یعنی آبی آسمانی هم جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها برای لباس، آرایش و از جمله آرایش ناخن است. این رنگ بیشتر برای کسانی مناسب است که پوست سرد دارند اما همه افراد حتی کسانی که پوست تیره هم دارند می‌توانند از لاک آبی آسمانی برای تزئین و آرایش ناخن‌های خود استفاده کنند.

در هوای گرم سال با ناخن های زیبا و جذاب بدرخشید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *