بهداشتی ارایشی, پوست, عمومی

چگونه اینترنتی عطر یا ادکلن بخریم؟

انتخاب عطر ادکلن همیشه کار سختیه و دیگه اگر بخوایم اینترنتی هم خرید عطر کنیم که سخت تر میشه!

اما این خرید اینترنتی عطر فوایدی هم دارد برای اطلاع داشتن از این فواید و دیگ نکات این مقاله درباره عطر و ادکلن را با دقت بخوانید:

تنوع بالا

در فروشگاه های اینترنتی تنوع عطر و ادکلن حتی از یک مغازه عطر فروشی بالاتر است و شما می توانید از هر برند و نوع عطر دلخواه به تنوع بسیار زیادی دست پیدا کنید و طبعا همه جور عطر و ادکلنی حتی عطر ارزان و گران یا عطرهای معروف و… را دارند و شما دستتان در انتخاب باز است!

صرفه جویی در زمان

اگر شما فردی هستید که زمان برایتان بسیار مهم است و حوصله خرید به صورت حضوری و صرف وقت برای خرید را ندارید، میتوانید به راحتی در منزل با استفاده از یک لپ تاپ یا گوشی و اینترنت به راحتی خرید خود را انجام دهید و درب منزل محصول خود را تحویل بگیرید،جدیدا فروشگاه ها یا سایت هایی که ادکلن و عطر دارند یا حتی فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ها جزو فروشگاه های اینترنتی پرطرفدار شده است!

به دست آوردن اطلاعات کامل از محصول

در این روزها همه ما قبل از خرید اطلاعات کاملی از محصولی که می خواهیم بخریم مثل انواع اسانس عطر که کدام مورد علاقه ما است و… را در اینترنت بدست آورده و سپس برای خرید تصمیم گیری می کنیم. هنگام خرید آنلاین عطر می توانید اطلاعات هر عطر و نظرات کاربران و امتیازشان به هر عطر و ادکلن را در سایت های مختلف مشاهده کنید!

قیمت مناسب

بسیاری از ما برای خرید عطر و ادکلن مورد نظرمان به مغازه های عطر فرشی مختلفی می رویم و با صرف وقت زیاد قیمت ها را مقایسه کرده تا بتوانیم عطر مورد نظرمان را با قیمت مناسب بخریم.

اما در فروشگاه های آنلاین تنها با جست و جو کردن نام محصولات مورد نظرتان، آن محصول به شما نمایش داده شده و می توانید، قیمت هایشان را با یکدیگر مقایسه کنید و ارزان ترین، معتبرترین عطر را انتخاب نمایید.

چگونه عطر دلخواه خود را اینترنتی بخریم؟

1-به توضیحات هر عطر توجه کنید

همان طوری که حتما به ذهن شما هم رسیده است، توضیحات هر محصول در وبسایت و فروشگاه اینترنتی معتبر، نشان دهنده ویژگی‌های آن محصول است. در فروشگاه‌های اینترنتی ، هر محصول توضیحات مشخصی درباره گروه بویایی، طعم و طبع رایحه،میزان اندگاری و پخش بوی عطر و ساختار و فرمول رایحه عطر وجود دارد. در نتیجه می‌توانید تصمیم بگیرید، که رایحه یک عطر با سبک زندگی و شخصیت شما و برای استفاده‌ای که در نظر دارید، تناسب دارد یا ندارد.

2– نظرات و امتیازهای دیگران به هر عطر را در نظر بگیرید

بررسی نظرات دیگران در مورد محصولی که می‌خواهید بخرید همیشه ارزشمند و مفید است در بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی، کاربران و مشتریان امکان ارائه نظرات جزئی‌تر راجع به شباهت رایحه یک عطر با عطرهای دیگر، امتیاز دادن به میزان ماندگاری و پخش بوی هر عطر و ثبت نظر درباره مناسب بودن عطر برای آب و هوای مختلف را دارند. بنابراین شما با استفاده از نظرات و امتیازات افراد دیگر درباره یک عطر، می‌توانید انتخاب مطمئن‌تر و مناسب‌تری به صورت اینترنتی از یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان  یک عطر خوب را بدون تست کردن خریداری کنید.

3- به رنگ شیشه ها حتما توجه نمایید

رنگ ها و نوع بسته بندی محصولات، مشخصات زیادی از آن عطر به ما میگویند. رنگ های زیر برای رایحه هایی که گفته شده استفاده می شوند:

شیشه عطر به رنگ آبی

اگر شیشه عطر به رنگ آبی باشد، عطر خنک و اغلب رایحه ای دریایی یا آبی دارد. این عطرها طراوت آب و حس نمک دریایی را در بوی خود دارند.

شیشه عطر به رنگ طلایی

اگر شیشه عطر به رنگ طلایی باشد، عطرها کلاسیک و مناسب مجالس خاص می باشند. بسته بندی های طلایی برای نشان دادن محصول غنی و پرجلوه ی حاوی ترکیبات غلیظ، استفاده می شوند

شیشه عطر به رنگ قرمز

اگر شیشه عطر به رنگ قرمز باشد، عطر بوی تند و تیز دارد و رنگ قرمز نماد انرژی زیاد است و احساساتی چون شادابی و سرزندگی را القا می کند

شیشه عطر به رنگ تیره

اگر شیشه عطر به رنگ تیره سیاه یا دودی باشد، عطر نشانه ای از طبع های تند و تلخ دارد. رنگ مشکی نشان دهنده بوی غلیظ، عمیق و مناسب برای شب است.

شیشه عطر به رنگ زرد

اگر شیشه عطر به رنگ زرد یا نارنجی باشد، دلالت بر گرم و یا شیرین بودن نوع عطر دارد. بسته بندی های زرد رنگ نمایش دهنده شادی، خودانگیختگی و روزهای گرم تابستان بوده و حاوی عطرهای مرکبات هستند

4-سلیقه بویایی خود را بشناسید

سلیقه بویایی هر فرد به سیستم بویایی، وضعیت سلامتی و روحیات او بستگی دارد. بنابراین برای انتخاب بهترین عطر به صورت غیر حضوری، باید ابتدا سلیقه بویایی خود را بشناسید. البته مطالعات نشان می‌دهند،‌ که سلیقه بویایی هر فرد، ارتباط بسیار مستقیمی با شخصیت او و غذاهای مورد علاقه‌اش دارد.

بنابراین اگر شما از آن دسته افراد شادی هستید که همیشه لباس‌های راحت و اسپورت می‌پوشید و از رایحه‌های سنگینی مانند چرم یا عود فراری هستید و عاشق خوردن میوه‌های ترش و بو کردن گل‌های بهاری هستید، بهتر است به دنبال عطری باشید که رایحه‌ای گل‌دار میوه‌ای داشته برای مصرف روزانه مناسب باشد که این راحیه در عطرهای اسپرت مردانه  و زنانه داخل بازار وجود دارد که مطمئنا عطرهای سنگین با رایحه های رسمی با شخصیت و روحیات شما همخوانی نخواهد داشت.

در مقابل اگر فردی جدی هستید، که زیاد لبخند نمی‌زنید و بسیار اهمیت می‌دهید، که هنگام انجام کارهای‌تان کسی مزاحم‌تان نشود و معمولا در هر شرایطی دیگران شما را با لباس‌های رسمی و آنکادر شده می‌بینند، باید به دنبال عطرهایی رسمی‌تر با رایحه‌ای سنگین‌تر و ماندگارتر در گروه‌های بویایی شرقی، آروماتیک یا چرمی بگردید، که جلوه ظاهری جدی و رسمی شما را کامل کند. البته برای روزهای استراحت و تفریح خود می‌توانید از عطرهای ملایم‌تر با رایحه‌های سبک‌تر و گلی میوه‌ای هم استفاده کنید.

تفاوت عطر و ادکلن

تفاوت عطر و ادکلن و پرفیوم در میزان درصد مواد تشکیل دهنده عطر و مقدار اسانس آنها است!

کدام نوع عطر را انتخاب کنیم؟

انتخاب بین پرفیوم، ادوتویلت، ادوپرفیوم، ادکلن و بادی اسپلش مشکل است

  • پرفیوم بین 20 تا 40 درصد اسانس روغنی داشته و ماندگاری بالایی دارد

ادوپرفیوم بین 15 تا 20درصد اسانس روغنی ماندگاری خوبی دارد و جزوعطر با ماندگاری بالا است.

  • ادوتویلت حاوی 5 تا 15 درصد اسانس روغنی است که 4 تا 5 ساعت روی پوست ماندگار است اما ماندگاری آن به نوع پوست و شرایط محیطی بستگی دارد

  • ادکلن 7 درصد اسانس روغنی دارد و بوی بسیار فراگیر و قیمت مناسب دارند

  • بادی اسپلش نیز 4 تا 8 درصد اسانس عطر روغنی دارد و به خاطر رایحه ملایم بهترین گزینه برای استفاده روزانه و خوشبو کردن بدن و بخشیدن حس خنکی و شادابی به بدن است.

حال با دانستن این نکات و اطلاعات به راحتی میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی در کمترین زمان ممکن عطر و ادکلن مورد نیاز و علاقه خود را بخرین!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *